2014. augusztus 11., hétfő

Sziasztok!

   Elnézést, hogy már több, mint fél éve nem hoztam új részt. Utálom is ezért magam, de a dolgok nem úgy jöttek össze. Általános iskolában most voltam végzős, és volt amikor a szóbelimre tanultam, és volt mikor már a ballagásra. Most már tudom, hogy nyári szünet van annak is már a vége. Tényleg őszintén sajnálom, hogy nem hoztam új részeket, de most egy igazán extra fejezetre gondoltam. Fejben már meg van csak be kell gépelnem. Ha minden jól megy hétvégén már olvashatjátok is. Nem tudom, hogy kiolvassa, de azért gondoltam, hogy ezt így leírom nektek. Remélem örültök ennek - aki olvassa - a hírnek. :) Addig is kitartást, és élvezzétek a BTS comeback-jét. Na, és kinek, hogy tetszett a teaser? Imádom őket! Annyira édesek! Már várom az MV-t. Kinek, hogy telt/telik a nyári szünet? Nekem rosszul. >o< Teljesen ki vagyok purcanva. Remélem ti élvezitek. Ja, és ne felejtsétek el, hogy hétvégén új, extra rész! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése