2014. március 30., vasárnap

~50.fejezet~

-Igazad volt Tiffanyval kapcsolatban. –mondtam elismerően.
-Miben is? –kérdezte mosolyogva.
-Az, hogy tényleg csak azért volt veled, hogy mi ketten újra együtt legyünk. –mondtam.
-Hogy mondtad? –kérdezte vigyorogva.
-Jól hallottad. Nem mondom el még egyszer. –mosolyogtam.
-Jól van Lee Chae Rin. Ezt megjegyeztem. –mondta.
-Jegyezzed is! –mosolyogtam. Odahajoltam hozzá majd megcsókoltam.
-Hagyjál! Nem érdekelsz! –mondta.
-Naa.... Ne legyél már ennyire izé.... Így nem szeretlek! –mondtam. Suga rám mosolygott. Lassan ajkait ajkaimra tapasztotta. Hosszasan csókolóztunk majd egy régi ismerős hang zavart meg minket.
-Rap Monster.... Te, hogy kerülsz ide? –kérdezte Suga meglepődve. Én is nagyon meglepődtem. Kikeltünk az ágyból gyorsan felvettük ruháinkat. Aztán kinyitottam az ajtót. Rap Monster berontott a szobába majd megfogta Suga karját és el is tűntek a házból. Nem értem mi baja lehetett....

2 megjegyzés:

  1. Jó ezt tessék tüstént folytatni!! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés pár nap múlva hozom szerintem hétvégén már lesznek is hétfőn akartam hozni de nem sikerült. :/

      Törlés