2014. március 29., szombat

~44. fejezet~

-Srácok... figyeljetek! El kell vagyis be kell vallanom valamit. -mondtam.
-Figyelünk! -mondta Rap Monster.
-Mondd csak. -mondta JungKook.
-Tehát... arról van szó, hogy... mindkettőtökkel együtt voltam az elmúlt 4 hónapban. -mondtam és vártam, hogy leszidjanak, de semmi.
-Tudjuk Jungie. -szólalt meg Rap Monster.
-Mióta? -döbbentem le.
-1 hónapja. -mondta JungKook.. -Csak azt vártuk te mikor mondod el.
-Aha. -mondtam. Suga felállt a kanapéról majd elém állt.
-Csalódtam benned Jungie! Megbocsájtottam és te így hálálod meg? -kérdezte.
-Sajnálom. -mondtam lehajtott fejjel.
-Azt hiszed ennyivel el van intézve? -kérdezte. -Tudod mit? Ne is válaszolj. Nem érdekel! Hagyj békén örökre! Nem akarlak többé látni!
-Suga kérlek... -kezdtem, de ő közben kiviharzott a házból.
-Gyere JungKook menjünk amíg Suga nem csinál hülyeséget. -mondta Rap Monster.
-Sajnálom srácok! -mondtam.
-Én nem haragszok rád! -mondta JungKook majd odajött hozzám és átölelt.
-Komolyan? -kérdeztem ledöbbenve.
-Igen. Annyira komolyat nem éreztem irántad. -mondta.
-Ahogy én sem. -mondta Rap Monster majd ő is megölelt.
-Köszönöm srácok. Tudom nagyon nagy hülyeséget csináltam. -mondtam.
-Ne aggódj Suga jól meg lesz. -mondta Rap Monster.
-Jól van. Sziasztok! -mondtam szomorúan majd a srácok elmentek én pedig felmentem a fürdőbe és megszárítottam a hajamat. Kifésültem majd bementem a szobába és lefeküdtem az ágyamba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése