2014. március 29., szombat

~42. fejezet~

-Mi ez a nagy boldogság? -kérdezte mosolyogva miközben leült az ágyam szélére.
-Szerelmes vagyok! -mosolyogtam.
-Kibékültél Sugaval? -kérdezte mosolyogva.
-Vele is. Meg JungKookkal is és Rap Monsterrel is. Ohh Istenem olyan boldog vagyok. -mosolyogtam.
-Az jó. -mondta.
-Csinálunk este valamit? -kérdeztem.
-Mit akarsz csinálni? -kérdezett vissza.
-Hát.... Most elmehetnénk vásárolni. Este pedig filmet nézhetnénk. -mondtam.
-Én benne vagyok. De apa meg Chang-Min itthon lennének egyedül. -mondta.
-Igaz. -mondtam.
-Mi lenne ha ők meg elmennének valahova? -kérdezte Tiffany.
-Hova? -kérdeztem vissza.
-Nem tudom... mondjuk wellneszezni? -kérdezte Tiffany.
-Hmm... ez jó ötlet. -mosolyogtam. Felhívtam egy wellnes szállodát és 2 napra beírattam apát és Chang-Mint. Remélem örülnek majd neki. Ezután elmentünk készülődni Tiffanyval és elmentünk vásárolni. Nagyon sok ruhát vettünk majd amikor haza értünk mindketten elmentünk zuhanyozni majd beültünk a szobámba és filmet néztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése