2014. március 29., szombat

~49. fejezet~

Bementünk a szobába és elkezdtünk csókolgatni egymást. Suga lefeküdt az ágyra. Én becsuktam az ajtót aztán odamentem hozzá és rámásztam. Elkezdtem csókolgatni kulcscsontját amit elégedett sóhajtozásokkal nyugtázott. 
-Ohh Jungie.... –mondta majd vett egy nagy lendületet és megfordultunk. Levette rólam a felsőmet majd eldobta. Lehámozta a fehérneműmet majd végigcsókolt a testemen. Halkan felnyögtem aztán Suga levette magáról a boxerét. Visszatért hozzám majd ujjaival simogatni kezdte a csiklómat. Suga nagyon feszegette a tűréshatáromat. Miközben keze csiklómat kényeztette ajkai a nyakamon kalandoztak. Próbálta keresgetni az erogén zónáimat. Aztán megfordultunk. Felülre kerültem majd csókolgatni kezdtem szerelmem ajkait. Lejjebb haladtam ajkaimmal a nyakára. A testén végigcsókoltam minden kis pontot végül megtaláltam azt a részt ami totál felizgatja. Ami a végig a hasaalja volt. Így hát folyton azt csókolgattam. Suga egyre hangosabbakat nyögött és egyre mélyebb levegőket vett. Aztán megfordultunk. Újra alulra kerültem. Suga elkezdte simogatni a csiklómat közben ajkaimat csókolta. Amikor már tényleg feszegetni kezdte a határomat rám nézett majd egy huncut vigyort villantott meg amit még tőle soha sem láttam. Aztán rájöttem mire fel volt ez a kis huncut vigyor. Belém hatolt 2 ujjával. Annyira felizgatott, hogy a testem akaratlanul mozogni kezdett. Ekkor Suga gyorsan felhúzta az óvszert. Amit apu adott neki mielőtt még feljöttünk volna. Visszatért hozzám majd újra belém hatolt 2 ujjával. Amikor már a gyönyör határán voltam kivette az ujját majd merevségét helyezte belém. Amikor elsőnek nyomott nyögtem egy nagyot. Suga megmarkolta az ágynak a háttámláját majd elkezdett nyomni. A második lökésnél egyszerre nyögtünk fel. Suga végighúzta a kezét a testemen majd megfogta a combomat és közelebb húzott magához. Így teljes mértékben belém került férfiassága. Nyomni kezdett majd erősen megnyomott egy pontot amin hangosan felnyögtem. Aztán már másik pontot kezdett nyomni.
-Suga.... édesem.... Az előző pont jó volt. –mondtam. Suga visszament ugyanahhoz a ponthoz. Megfordultunk elkezdtem mozgatni a csípőmet előre-hátra. Ezek után már nem volt sok idő elérni a gyönyört. A gyönyör után heves csókolózásba kezdtünk. Suga úgy szorított magához amennyire csak bírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése