2014. március 29., szombat

~43. fejezet~

Már 3-4 hónap eltelt és egyre jobban elemészt a bűntudat amiért egyszerre 3 sráccal kavarok. Minden nagyon jó volt velük. Ajándékokkal, szeretettel halmoztak el és mindent megkaptam mindhármójuktól amit csak kívántam. Most már egy kicsit jobban belegondolva nem is olyan mulatságos a helyzet. Meg kell beszélnem velük.

Már aznap este felhívtam mindegyikőjüket, hogy beszélnünk kell és jöjjenek át hozzám. Este 8 órakor már épp az ajtó előtt álltak és csengettek.
-Apa kinyitod? -kiabáltam ki a fürdőből.
-Persze. -kiabálta vissza. Gyorsan megtörölköztem majd felkaptam a pizsamámat majd lesiettem. A hajam még vizes volt, de már csepegett belőle a víz.
-Sziasztok fiúk! -mondtam amint beértem a nappaliba. -Apa felmész a szobába?
-Persze kincsem. -mondta majd amikor odaért hozzám megölelt. Aztán a fülembe súgta: -Lehetőleg ne törd össze a szívüket.
-Apa... -mondtam halkan.
-Most inkább rájuk gondolj. Eddig csak magaddal foglalkoztál. -mondta.
-Jó. -mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése