2013. október 14., hétfő

~1.fejezet~

Én egy átlagos egyetemista lány vagyok. Na jó nem átlagos. Az szüleim totál elkényeztettek. Az anyám meghalt még 2 éves koromban. Eredetileg egyedüli gyerek voltam. 3 éves voltam amikor az apám újra megházasodott. Így lett egy utálatos anyám, és egy mostoha bátyám. 5 éves koromban lett egy féltestvérem. A húgomnak mindent megadtak a szüleim. A mostoha anyám folyton istenítette a bátyámat. Hogy ő milyen ügyes, hogy ő milyen sok pénzt keresett a munkájával. De engem észre sem vettek. Az apám csak akkor foglalkozott velem amikor csak ketten voltunk otthon. Ami úgy hónaponta volt 1x. A bátyámnak valami különös dolog miatt mindig akkor vagyok fontos amikor zuhanyzok. Így hát mindig benyit. Egy kicsit kezd már elegem lenni. 1 hónapja elkezdtem vzsgázni autó vezetésből. Hát eddig sikeres. Igaz még csak elméleti volt. Most jönnek a gyakorlati dolgok aztán pedig vagy megkapom a jogsit vagy nem. Remélem megkapom mert apu állítólag valami nagy ajándékot akar nekem akkor adni. Én pedig már nagyon kíváncsi vagyok. Ugyebár egyetemre járok. A mostoha anyám egy nap azzal jött, hogy menjek el dolgozni és keressem meg magamnak a tandíjamat. Ezt a megjegyzését apa se hagyta szó nélkül.

-Igaz már felnőtt de az egyetem mellett nem dolgozhat. Úgy nem tudna tanulni alig lenne ideje. –mondta apa.
-Én nem mondok semmit elmentem zuhanyozni. –mondtam majd elindultam a szobámba. Amikor felmentem becsuktam az ajtót és elkezdtem ágyalni. Egyszer csak a mostoha anyám ront be a szobába.
-Azt hiszed, hogy téged jobban szeret? Az egy dolog, hogy most a te oldaladra állt. De a felhozom neki azt, hogy költözz albérletbe mert „terhes” vagyok akkor megnézzük ki oldalára áll. –mondta majd kiment. Én csak tovább ágyaltam. Aztán apa jött be.
-Ugye nem akarod te is leharapni a fejemet? –kérdeztem.
-Miért kellene leharapnom a fejed? –kérdezte értetlenül.
-Semmi, hagyjuk nem érdekes. –mondtam. –Megyek fürödni.
-De kicsim.... –kezdte apa majd az ölébe húzott. –Mondjad mi bánt?
-A feleséged. Minek kellett újra megházasodnod? Nem volt jó, hogy csak mi ketten voltunk? Ez a nő csak a pénzedre hajt. Nem veszed észre? Kérlek apa én nem akarom ezt tovább. –mondtam.
-Azt akarod, hogy váljak el töle? –kérdezte apa lehajtott fejjel.
-Nem szó szerint ezt mondtam de igen. Ez a nő mindkettőnk életét megkeseríti. –mondtam. –Kérlek apa! Csak most az egyszer bízz bennem.
-Majd később visszatérünk rá. –mondta.
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm. –mosolyogtam majd magamhoz öleltem.
-De még átgondolom. Ez nem azt jelenti, hogy meg is teszem. –mondta.
-Tudom. De legalább hiszel nekem. –mondtam mosolyogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése