2013. október 14., hétfő

~3.fejezet~

Az éjszaka hamar eltelt. Reggel a megszokottnál hamarabb keltem fel. Fél 8 helyett fél 6kor. Lementem majd megcsináltam magamnak a megszokott reggeli teámat és mivel annyira ráértem meg csináltam  a mostoha anyának, apának és a bátyámnak a kávéját. Úgy másfél óra után lejött az emeletről a drágalátos mostoha anyám. Nem mondtam semmit csak csináltam a teámat.
-Jó reggelt vagy ilyesmi? Ennyire luxus? –kérdezte. Vettem egy mély levegőt majd tovább csináltam a teát. –Felém fordulnál ha hozzád beszélek?
-Persze. –mondtam. Vettem egy mély levegőt majd mosolyt biggyesztettem az arcomra és megfordultam. –Jó reggelt!
-Minek vagy fent ilyen korán? –kérdezte.
-Csak nem tudtam aludni. Így lejöttem elkezdtem csinálni a teámat és a kávétokat. –mondtam. Odajött majd mellém állt és nézte, hogy mit csinálok. Töltöttem egy bögrébe kávét majd felé fordultam. Nem mondott semmit csak elvette tőlem. –Köszönöm vagy ilyesmi? Ennyire luxus?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése