2013. október 14., hétfő

~9.fejezet~

-Na mi a helyzet a kis barátoddal? –kérdezte MinJun miközben rám nézett.
-Kivel? –kérdeztem.
-Hát Dong Hoonnal. –mondta MinJun.
-Úgy hallottam együtt vagytok és együtt is mentek a bálra. –vigyorgott Myoung Jae.
-Srácok.... Ne már.... Nem vagyok együtt Dong Hoonnal és nem is leszek. –mondtam.
-Jó, jó tudjuk. Neked nem ilyen nagy képűek jönnek be. Hanem a kis visszafogott srácok, mint például.... –gondolkodott el MinJun.
-Suga! –vágta rá Myoung Jae.
-Na ne már. Az tény, hogy aranyos az új kis padtársam de nem. –mosolyogtam.
-Oh hát itt vagy.... Olyan rossz volt, hogy csak úgy otthagytál engem a folyosón. –mondta Dong Hoon.
-Dong Hoon figyelj! Én soha nem fogok veled összejönni és elmenni veled a bálba. Fogd fel és hagyj békén! Kérlek! –mondtam.
-Még változni fog a döntésed. –mondta majd elment.
-Hah.... Ez most.... Normális? –kérdeztem.
-Csak szerelmes. –mondta Suga.
-Nekem meg nem kell ilyen nagy képű pasi. –mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése