2013. október 14., hétfő

~7.fejezet~

-Min Yoon Gi vagyok. Kérlek szólítsatok Suganak. –mondta. –Egyébként én vagyok a BTS, Bangtan Boys egyik rappere.
-Köszönjük. Ennyi szerintem elég is lesz. –mondta az igazgató. –Én most nem is zavarok tovább. A tanár nő majd a helyedre ültet. Viszlát!
-Viszlát! –mondtuk.
-Chae Rin kisasszony mellett fogsz most már ülni. –mondta a tanár nő.
-De tanárnő mellettem ülnek. –mondtam.
-Most itt van az illető? –kérdezte a tanár.
-Nincs. –mondtam.
-Akkor nyugodtan helyet foglalhatsz. –mondta a tanár. Odajött majd leült. Előttem Myoung Jae és MinJun elkezdtek nevetni. Aztán az óra folytatódott tovább. Ugyebár minden tanóránk 60 perces az egyetemen. Még volt 10 perc. Az új diák közelebb ült mellém majd elkezdtünk együtt dolgozni. Párszor éreztem, hogy milyen jó férfias illata van. Ekkor elmosolyodtam ő pedig rám nézett. Végül kicsengetett. Át kellett mennünk egy másik terembe. Miközben az új padtársam és én pakolásztunk odament hozzá Dong Hoon.

-Hello. Én Lee Dong Hoon vagyok. Figyelj ha kell valami vagy egy csaj kell akkor csak szólj nekem és én elintézem neked. De cserébe azt kérném, hogy te szép Junahval leszel. Mármint ő segít neked én pedig a kis barátnődre vigyázok. –mondta Dong Hoon majd rám nézett. Felvettem a táskámat majd odamentem hozzájuk.
-Figyelj Dongiekám! Tudod már nagy lány vagyok nem kell rám vigyázni. –mondtam miközben hozzá simultam. Ő erre megfogta a derekamat majd még jobban magához húzott.
-Az enyém vagy! –mondta egy huncut mosollyal kísérve majd hajolni kezdett felém.
-Csak szeretnéd. –mosolyogtam majd kimásztam karjaiból. –Gyere Suga! Menjünk másik terembe.
-A bálon már úgyis együtt leszünk! –kiáltotta utánunk. Én csak elnevettem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése