2013. október 14., hétfő

~5.fejezet~

Lee DongHoon
Az idő hamar eltelt. Amikor felmentem már 7 óra volt. Elmentem zuhanyozni. Ez úgy fél órát vett igénybe. Aztán a minden napi készülődésem ami 15 perc volt. Lementem és apa már a nappaliban várt, hogy elvigyen a suliba. Kocsiba szálltunk majd elindultunk. Útközben sokat beszélgettünk. Főleg a mostoha anyámról. Remélem apa minél hamarabb elválik tőle.
Kim Myoung Jae
Megérkeztünk a sulihoz. Mivel ma késő estig kell bent maradnom apa adott egy kis pénzt kajára. Elköszöntem tőle majd bementem a suliba. Szeretek suliba járni de csak azért mert sokat lehetek a barátaimmal és nincs itt a mostoha anyám. Felmentem a termünkbe majd leültem a helyemre. Kipakoltam az 1. órára majd vártam, hogy valaki megérkezzen a baráti körömből. Egyszer csak Lee DongHoon lépett be a terembe. Ő az osztály menője. Szinte mindegyik lány meg volt neki az osztályból kivéve én. Mostanában nagyon kerülget engem. Ha akar valamit akkor inkább adja fel. 1 én nehéz eset vagyok 2 pedig ha rajtam múlik akkor nem jövünk össze. Aztán végre megérkeztek az én kis barátotskáim.
Kwak MinJun
Park Jae Hyun
Kwak MinJun és Kim Myoung Jae.De Park Jae Hyun nem jött velük. Mindig együt jönnék. Egyébként ők 3an az én legeslegjobb barátaim. Imádom őket! Leültek mellém majd beszélgetni kezdtünk.
-Egyébként mi van Jae Hyunnal? –kérdezte MinJun.
-Gethes. –mondtam.
-Mi? –kérdezte Myoung Jae.
-Beteg. –mondtam.
-Jaaaa.... Nekünk értelmesen beszélj mert tudod, hogy nem értünk meg másképp. –mondta MinJun.
-Jó bocsi srácok csak ma reggel én is kaptam a mostoha anyám kávéjából. –mondtam.
-Mármint? –kérdezték egyszerre.
-Direkt rám öntötte a kávéját. –mondtam.
-Ez normális? –kérdezte MinJun.
-Hát ha ez normálisnak számít akkor igen az. –mondtam.
-Mi? Ez most komoly? –döbbentek le a srácok.
-Igen komoly. –mondtam.
-Szóltál már apudnak, hogy az a nő kattant? –kérdezte Myoung Jae.
-Igen szóltam és 1 hónapot kért. Reggel pedig látta, hogy az a kurva leönt a kávéjával. –mondtam.
-Hát az szar ügy. –mondta MinJun.
-Egy kicsit igen. –mondtam majd becsengetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése