2013. október 14., hétfő

~10.fejezet~

-Jó neked, hogy csak így válogatsz. De mi srácok meg alig várjuk, hogy találjunk magunknak egy csajt aki nem a külsőnkért szeret hanem azért amilyenek vagyunk. –mondta Suga.
-Héé.... haver jól érzed magad? –kérdezte Myoung Jae.
-Neked már volt csődbe fulladt kapcsolatod? –kérdeztem.
-Igen volt. A csaj csak azért szeretett amilyen vagyok kivülről. De egyetlen egy normális csaj sem volt aki úgy szeretett volna amilyen vagyok. –mondta.
-Uhh.... Hát képzeld nekem sem volt valami sok jó kapcsolatom. –mondtam.
-Héé Jungie neked még csak 1 kapcsolatod volt. –szólalt meg MinJun.
-Na ez meg a másik. –mondtam.
-Az a kapcsolat miért nem volt jó? –kérdezte Suga.
-Hát én szúrtam el az egészet. –mondtam.
-Nem te szúrtad el hanem a pasi volt hülye. –mondta Myoung Jae.
-Mindegy.... Úgy volt, hogy nem foglalkoztam vele eleget. Csak tanultam, tanultam és tanultam. Az egyetem elvette az összes szabadidőmet és megcsalt a srác. –mondtam.
-Az szar ügy. De te ilyen stréber vagy? –kérdezte Suga. Aztán becsengetett. De Sugaval folytattuk a beszélgetés egy kicsit halkabb hangszinten. Szerencsére újra együtt kellett dolgozni a társunkkal így a közelében voltam és éreztem az illatát de még jobban tudtunk beszélgetni.
-Mi? Én? Neeeem.... Csak az voltam. A kapcsolatom után már nem foglalkoztam semmivel. Majdnem kirúgtak az egyetemről de apa beszélt velem így összeszedtem magam. Nem tanulok olyan sokat, mint akkor de tanulok azért. –mondtam.
-Aha értelek. –bólogatott Suga.
-Te? Miért pont ebbe az egyetemre jöttél? –kérdeztem.
-Mert ez olyan jónak tűnt. –mondta Suga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése