2013. október 14., hétfő

~6.fejezet~

Bejött a tanár majd elkezdte tartani az órát. Egész órán páros munka volt. Nekem nem volt párom így egyedül voltam. Legalább nem zavarta senki sem a gondolkodásomat. Előttem MinJun és Myoung Jae egy megoldáson összevesztek. Mindkettő mondta, hogy ő mit számolt ki. Hát amit hallottam belőle egyikőjük megoldása sem volt jó. Én halkan közbe szóltam és megmondtam az eredményt. Aztán elkezdtünk nevettni de hamar folytatni kezdtük feladatunkat. Úgy 45 perc múlva az igazgató zavarta meg gondolkodásunkat. Bejött a tanterembe mögötte egy sráccal. Új tanár?
-Szép jó reggelt kívánok mindenkinek! –mondta az igazgató kedvesen. Úristen! Ez most az 1x kedves.
-Jó reggelt! –mondtuk egyszerre.
-Új osztálytársatok van. Szeretném ha nagyon rendesek lennétek vele. Chae Rin kisasszony önt bízom meg azzal a feladattal, hogy segítsen neki mindenben amit nem ért vagy nem tud. Persze ha ez önnek nem nagy teher. –mondta az igazgató. Mindenki rám nézett. –Vagy nem szeretné?

Junah
-Tessék hagyni. Nem muszáj majd megoldom. –mondta az új srác.
-Ohh persze. Elvállalom. Nem nagy teher. –mondtam majd egy rövid mosolyt engedtem magamnak. Rápillantottam a srácra ő észrevette, hogy nézem és elmosolyodott.
-Mutatkozz be! –mondta az igazgató.
-Igazgató úr! Ki nem ismeri ezt a srácot? Ez olyan felesleges.... Az a gáz ha valaki nem ismeri. –mondta az egyik csaj majd rám nézett.
-Jó lenne nem célozgatni rám. Abba lehet hagyni ezt az egészet. Remélem megértettél Junah. –mondtam bunkózva.
-Na hölgyeim.... –mondta az igazgató.
-De igazgató úr! Most is ő kezdte. Én nem mondtam neki semmit. –mondta Junah.
-De azért rám gondoltál. Kopjatok már le rólam könyörgöm! –mondtam.
-Hölgyeim ezt majd óra után beszéljék meg! –mondta az igazgató.
-Igenis igazgató úr! –mondtuk egyszerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése