2013. október 14., hétfő

~8.fejezet~

-Figyelj! Én nem akarok a kapcsolatotoknak az útjába állni. –mondta.
-Hogy tessék? Én meg Dong Hoon? –kérdeztem.
-Igen. –mondta.
-Na ne. Nem vagyunk együtt és nem is leszünk együtt. –mondtam.
-Miért? Szerintem szép vagy és ő meg ha csaj szemmel nézzük akkor jó pasi. –mondta.
-Tudsz csaj szemmel is nézni? –kérdeztem mosolyogva.
-Jaj nem úgy. –nevetett ő is.


-Az osztályból mindegyik csaj megvolt neki vagy pár hónapra, évre vagy csak 1 éjszakára. Én nem akarok 1 lenni a sok közül. Egy normális kapcsolatot akarok. –mondtam.
-Ez szép elgondolás. De fiatal vagy. Élned kell az életet. –mondta.
-Ennyiből te is gondolkodhattál volna azon, hogy énekes vagy és nem tudod normálisan élni az életedet. –mondtam.
-Ez igaz. –mondta majd lehajtotta a fejét.
-Ohh én.... én nem akartalak megbántani. Figyelj nagyon sajnálom! Csak tudod én ilyen vagyok ami a szívemen az a számon. –mondtam.
-Semmi baj. Nem bántottál meg csak egy kicsit elgondolkodtam. –mondta.
-És min gondolkodtál el? –kérdeztem kíváncsian.
-Hogy mindenben igazad van. Igazad van abba, hogy egy normális kapcsolatot akarsz és igazad van, hogy a jövőmre kellett volna gondolnom a gyakornoki időm előtt. –mondta.
-Ohh értelek. –mondtam majd megérkeztünk a terembe. Leültünk a helyünkre majd jöttek MinJun és Myoung Jaeék. Leültek majd felénk fordultak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése