2013. december 26., csütörtök

~29.fejezet~

-Csodálatos voltál. –mosolygott Suga.
-Ohh Suga.... Imádlak. Olyan.... ahh.... –mondtam de inkább megcsókoltam. –Tökéletes voltál és ezt még sokszor akarom átélni veled.
-Én is. –mosolygott. Aztán megcsörrent a telefonja. Felvette. Elkezdett beszélni az illetővel majd letette.
-Ki volt az? –kérdeztem.
-Rap Monster. Mennem kell próbára. –mondta.
-Akkor megyek én is. Meglesem az igazgatót. –mosolyogtam.
-Jól van. –mondta. Kikeltünk az ágyból majd elkezdtünk öltözni. Felvettem egy fekete farmer nadrágot, egy fehér atlétát és egy szürke zakót. Cipőnek pedig egy fekete platformos bokacsizmát vettem fel. Összefogtam a hajamat majd el is indultunk. Amikor odaértünk akkor mindenki nagyon meglepődött, hogy én is mentem. Egy kicsit furán éreztem magam. De leültem és csak figyeltem. Suga alig figyelt rám. Nem is baj. Nem azért vagyok itt, hogy csak velem foglalkozzon. Egyszer csak benyitott valaki. Felálltam majd láttam, hogy a srácok meghajoltak. Gondolom az igazgató az. Beljebb lépett majd észre vettem ki is az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése