2013. december 26., csütörtök

~40.fejezet~

Hamar át is jött. Csengetett. Kinyitottam neki az ajtót majd felmentünk a szobámba.
-Miért hívtál fel? –kérdezte kíváncsian miközben leült az ágyra.
-Csak beszélgetni akarok. –mosolyogtam.
-Miről? –kérdezte.
-Jó voltál este. –mosolyogtam.
-Te is. –mosolygott.
-Figyelj nem akarok túl izé lenni. De este szex közben úgy beindítottál benne egy ilyen ki fura érzést. Most meg már tudom mi az. –mondtam miközben odamentem hozzá. Lehajoltam majd megcsókoltam.
-Te is beindítottál bennem most egy csodálatos érzést. –mosolygott.
-Örülök neki. –mondtam.
-Mit is érzel? –kérdezte.
-Szeretlek! –mondtam.
-K-komolyan? –kérdezte meglepődve.
-Igen. –mondtam mosolyogva. Rap Monsterrel még beszélgettünk 2 órát aztán el ment próbára. Írtam JungKooknak egy SMSt.


Jungie üzenete: Szia JungKook. Mi lenne ha találkoznánk?
JungKook üzenete: Szia. Most próbán vagyok. Ha végeztem felhívlak.
Jungie üzenete: Ja akkor bocsi a zavarásért. Nem kell felhívni csak annyit akartam, hogy találkozhatnánk. Úgy 4 óra körül végzel?
JungKook üzenete: Ja szerintem akkor már végzünk. Elmehetnénk sétálni ha van kedved hozzá.
Jungie üzenete: Jó ötlet! Akkor úgy 4 óra körül találkozunk a megszokott parknál. Neked az megfelel?
JungKook üzenete: Nekem tökéletes.
Jungie üzenete: Szuper!


Már nem írt vissza. Lefeküdtem az ágyba majd egy kicsit tévéztem. De a végén elaludtam. Készülődni kellene....

10 megjegyzés:

  1. ez nekem túl sok gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  2. Ááá ez nagyon jó:D Gyorsan a következőt*-*

    VálaszTörlés
  3. Ahh nagyon jó!! Kövit minél hamarabb!!!

    VálaszTörlés
  4. Nah hol maradnak azok a részek :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már 100% hogy lesz. :)

      Törlés
    2. Remélem is! Nagyon várom!!

      Törlés
    3. sajnálom, hogy nem tettem fel csak tanulok a szóbeli felvételi vizsgámra és nem tudom mikor tudok frissíteni. De minél hamarabb próbálom hozni. :)

      Törlés