2013. december 26., csütörtök

~39.fejezet~

Amikor odaértem Suga már ott volt. Bementünk majd leültünk az egyik asztalhoz.
-Minek hívtál ide? –kérdezte.
-Meghívhatlak egy kávéra? –kérdeztem.
-Nekem mindegy. –mondta. Rendeltünk egy pohár kávét közben egyáltalán nem szóltunk egymáshoz. –Nos? Minek akartál találkozni velem?
-Aztért mert sajnálom az egészet ami este történt. Nem akartalak megbántani. –mondtam.
-Hát pedig sikerült. –mondta.
-Sajnálom. Nem akartam. Csak az ital hatása alatt voltam. –mondtam.
-Most azt várod, hogy bocsássak meg neked és menjek vissza hozzád? –kérdezte.
-Nem várom el azt, hogy visszagyere hozzám csak bocsáss meg. –mondtam.
-Nem tudom Jungie. Nagyon rosszul esett az, hogy így bántál velem. –mondta. Belekortyoltam a kávémba. Egy kicsit forró volt így megégette a számat és nagy szerencsémre a bögre egész tartalmát magam öntöttem.
-Szuper.... –mondtam majd megfogtam pár szalvétát és törölgetni kezdtem a felsőmet. Mivel a kezemet is leöltöttem piros lett. Még jobb.... Suga észre vette a kezemet.
-Hagy nézzem. –mondta majd a kezem után nyúlt. Magához húzta azt majd letörölte a kezemről a kávét és adott rá egy puszit. Elmosolyodott majd rám nézett.
-Nem lényeges. –mondtam majd elhúztam a kezemet.
-Figyelj! Akármennyire is megbántottál nem tudlak nem szeretni. –mondta. –Megbocsájtok neked és szeretnék újra együtt lenni veled.
-Suga ez most komoly? –kérdeztem boldogan.
-Igen. –mosolygott. Kifizettem a kávét majd kimentünk a kávézóból. Suga magához ölelt majd egy hosszú csókot nyomott ajkaimra.
-Figyelj most haza megyek! Egy kicsit kipihenem magam az este után. –mondtam.
-Jó menj csak. –mondta majd haza kísért. A ház előtt adtam neki egy csókot majd bementem. Amint felértem a szobámba hívtam Rap Monstert. Áthívtam magamhoz egy kicsit beszélgetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése