2013. december 26., csütörtök

~35.fejezet~

-Suga! Ha tényleg azt hiszed akkor higgyed nyugodtan de engem akkor hagy békén! –mondtam majd visszamentem a táncterembe. Felkaptam a cuccomat majd elindultam haza. Amikor hazaértem otthon volt apa meg még egy vendég aki a nappaliban volt.
-Sziasztok! –kiabáltam majd egyből a lépcső felé vettem az irányt.
-Szia kicsim! Gyere csak ide! –mondta apa majd odamentem hozzá és bementünk a nappaliba.
-Szia Rinie! –mondta Wonie.
-Szia! Hát te? –kérdeztem.
-Csak eljöttem elmondani neked, hogy ma este lesz egy buli és ha gondolod eljöhetsz. Ott lesznek a Bangtan Boys-os srácok. Meg talán én is elmegyek. –mondta.
-Jó megyek! Úgy is olyan régen voltam bulizni. –mondtam. –De ha apa neked gond akkor maradok.
-Dehogy gond. Menj csak. Érezd jól magad! –mosolygott apa.
-Köszönööööm! –mosolyogtam majd megöleltem. –Várj csak!
-Mi az? –kérdezte apa. Gyorsan felrohantam a szobámba és elővettem az ajándékát. Lesiettem majd odamentem apához.
-Boldog születésnapot! –mosolyogtam.
-Jungie.... Ez micsoda? –kérdezte értetlenül.
-Ajándék. Nyisd ki! –mosolyogtam. Apa kinyitotta majd amikor meglátta a képet elsírta magát. Szorosan magához ölelt majd adott egy puszit.
-Köszönöm! –mondta majd megtörölte könnyes szemeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése