2013. december 26., csütörtök

~36.fejezet~

Aztán Wonie elment. Apával még egy kicsit beszélgettünk majd felmentem és elkezdtem készülődni az estére. Elmentem zuhanyozni aztán elkezdtem keresgélni valami értelmes ruha után. 2 ruha között hezitáltam. Az egyik egy fehér pulcsi, egy farmer nadrág és egy piros converse cipő volt. A másik egy lila nadrág egy halvány lila hosszított felsővel és egy levendula lila platformos cipővel. Behívtam Tiffanyt, hogy segítsen választani. Az ő választása a fehér pulcsira, a farmer nadrágra, és a piros converse cipőre esett. Így felöltöztem és egy kicsit sminkeltem. Aztán elindultam a szórakozóhelyre. Amikor odaértem már nagyban ment a buli. Elég sokan voltak ezért nehezen találtam meg a BTSes srácokat. Leültem a bárpulthoz és rendeltem egy pohár vörös bort. Egyszer csak J-Hope jött mellém.
-Eljössz egy szórakozóhelyre és alkoholizálsz? –kérdezte vigyorogva.
-Szia J-Hope. –mosolyogtam.
-Jösz táncolni? –kérdezte.
-Először igyunk egy pohár vodkát. –mondtam.
-Jó. –mosolygott. Rendeltünk egy pohár vodkát. Megittuk majd elmentünk táncolni. J-Hope a szokásosan lazán táncolt. Én még nem tudtam eléggé elengedni magam így csak próbáltam valamit összehozni. Aztán úgy fél óra után Rap Monster elhívott minket a bárpulthoz. Ittunk úgy 2-3 pohár vodkát majd JungKookkal és Rap Monster elmentem táncolni. Éreztem a fejembe, hogy nem olyan, mint eddig. Táncolni kezdtem Rap Monsterre és JungKookkal. Az egyik zenénél túlságosan simolósra sikerült a tánc. Egyszer csak Suga lépett oda hozzánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése