2013. december 26., csütörtök

~32.fejezet~

-Jungie te szereted Sugat? –kérdezte.
-Imádom őt. –mondtam.
-Az igazat megvallva nem ilyen Suga féle srácot tudok neked elképzelni. –mondta.
-Miért? Mi az, hogy ilyen Suga félét? –kérdeztem.
-Suga egy kicsit visszahúzódó. Mármint nem olyan nagy szájú, mint te. Te olyan vagy, hogy ami a szíveden az a szádon. A Bangtanban inkább Rap Monster az ilyen. –mondta.
-Röviden ne Sugaval jöjjek össze hanem Rap Monsterrel? –kérdeztem.
-Nem szó szerint ezt mondtam, de igen erre gondoltam. –mondta.
-De én nem is ismerem Rap Monstert. Míg Sugat annál jobban. Meg már apu is megkedvelte Sugat. –mondtam.
-De akkor is. Ti nem illetek annyira össze. –mondta.
-Már pedig én vele akarok együtt lenni. Nem pedig Rap Monsterrel vagy JungKookkal vagy akármelyik BTS taggal. Én Sugat akarom! Baszki ilyen nagy kérés? –kérdeztem egy kicsit hangosabban.
-Látod ezt mondtam.... –mondta.
-Rohadt sokat változtál. Nem az a Wonie vagy akit megismertem. Már pedig ez az éned nagyon nem tetszik. –mondtam majd felkaptam a cuccomat és kirohantam a táncteremből.
-Rinie....Én nem akartalak megbántani. –rohant utánam Wonie.
-De miért nem lehet egyszerűen megengedni és ennyi? –kérdeztem.
-Mindegy. Most nincs kedvem ehhez. Figyelj! Gyere vissza a srácokkal holnap, oké? –kérdezte.
-Jól van. Most haza megyek apuhoz. –mondtam.
-Majd benézek hozzátok valamikor. –mondta.
-Jó. Szia. –mondtam majd magamhoz öleltem és el is mentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése