2013. december 26., csütörtök

~38.fejezet~

-Nos akkor este mi történt? –kérdezte JungKook.
-Én csak annyira emlékszem, hogy bementem a szórakozóhelyre, rendeltem egy pohár bort aztán jött J-Hope megittunk egy pohár vodkát majd elmentünk táncolni. Aztán jött Rap Monster és megittunk úgy 2-3 pohár vodkát aztán elmentünk táncolni. Utána valamiért jött Suga.... Ezek után semmi. –mondtam.
-Én emlékszem! –szólalt meg Rap Monster.
-Na mi volt? –kérdeztünk JungKookkal egyszerre.
-Suga odajött hozzánk és mondta neked, hogy menjél haza de te ellenkeztél. Összevesztetek aztán Suga elment. Tovább táncoltunk majd ittunk pár pohár bort. Újra elmentünk táncolni majd elindultunk ide. Itt pedig megtörtént. –mondta Rap Monster.
-Mi....? Mi... lefeküdtünk egymással? Meg összevesztem Sugaval? –kérdeztem meglepődve.
-Én így emlékszem. –mondta Rap Monster.
-Öltözzünk fel! –mondtam majd gyorsan kikeltem az ágyból és felvettem a köntösömet. Előkerestem a telefonomat és Suga számát tárcsáztam. Nem vette fel.... Tuti haragszik rám. Így írtam neki egy SMSt.

Jungie üzenete: Suga beszélnünk kell! Muszáj lenne.... Találkozzunk  a megszokott kávézónál. Pusz: Jungie!
Suga üzenete: Remélem valami hasznosat mondasz! Nem akarom olyanokra pocsékolni az időmet akik egyáltalán nem foglalkoznak velem.
Jungie üzenete: Megértem, hogy haragszol rám, de muszáj találkoznunk és személyesen megbeszélni az egészet.


De már nem írt vissza. Elkezdtem készülődni. A srácokkal megbeszéltük, hogy senkinek sem mondunk semmit. Felvettem egy fekete latex nadrágot, egy rózsaszínű hosszított felsőt és egy fekete szörmés magas sarkút. Aztán elindultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése