2013. december 26., csütörtök

~37.fejezet~

-Jungie.... Ideje lenne haza menned! –mondta.
-Minek? –kérdeztem.
-Te részeg vagy. Menj haza! –mondta.
-Nem megyek haza! Ki vagy te, hogy megmondd nekem mit csináljak? –kérdeztem majd Suga elment. Én pedig tovább táncoltam a srácokkal. Ezek után minden kiesett. Reggel otthon tértem magamhoz. A fejem iszonyatosan fájt. Felültem majd körbe néztem a szobámba. Mindenhol ruha hevert a földön. Magam mellé néztem és JungKookot pillantottam meg. Nagy ledöbbentségemben az vettem észre, hogy valaki nyakamba csókolt. Hátra fordultam és Rap Monster volt az. A takaró alá néztem és azt láttam, hogy JungKook is, Rap Monster is és én is meztelenek vagyunk. Basszus mi lefeküdtünk?
-Jungie.... –dünnyögte JungKook.
-Mondjad. –mondtam.
-Mi történt este? –kérdezte miközben felült.
-Nem tudom. Nekem csak annyi rémlik, hogy.... –mondtam de valaki kopogott az ajtón.
-Jungie bent vagy? –kérdezte apa.
-Igen. De ne gyere be mert most zuhanyoztam le és nincsen rajtam ruha. –mondtam.
-Jó csak annyit akartam mondani, hogy elmegyek az öcsémhez. Meglátogatom. Csináltam szendvicset és ha éhes vagy akkor ott van a hűtőben. –mondta.
-Jó. Köszi apa. –mondtam.
-Na megyek! Szia. –mondta.
-Szia. –mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése