2013. december 26., csütörtök

~34.fejezet~

Felsiettem a szobámba aztán kinyitottam a gardróbom ajtaját. Bementem majd elkezdetem keresgélni valami kis normális ruháért ami nem elegáns hanem olyan tök hétköznapi. Végül megtaláltam. A választásom egy rózsaszínű pulcsira, egy farmernadrágra és egy piros platformos cipőre esett. Lementem majd el is indultunk. Amikor odaértünk JungKook és Rap Monster úgy néztek rám, mint ahogy Suga szokott. Mármint Suga olyan aranyosan, olyan meglepődötten és olyan szerelmesen. Tetszek nekik? Igaz ami igaz nagyon aranyosak.
-Szia Jungie! –mosolygott Rap Monster. Odajött hozzám majd szokásosan magához ölelt.
-Szia Nam! –mondtam mosolyogva.
-Nagyon csinos vagy! –bókolt.
-Héé.... Rap Monster. –mosolygott Suga majd magához ölelt.
-Ja bocs. Tiltott gyümölcs. –kacsintott Rap Monster.
-Ne mondj hülyeségeket! –mosolyogtam.
-De Jungie.... te az én barátnőm vagy nem? –kérdezte Suga értetlenül.
-Utálom amikor egy pasi kisajátít magának. –mondtam.
-Jó akkor Rap Monster tessék itt van. –mondta Suga majd elindult az ajtó felé.
-Basszus Suga.... Ne csináld már.... –mondtam majd utána siettem.
-Ennyire gáznak vagy rossznak tartod azt, hogy szerelmes vagyok beléd és nem akarlak elveszíteni? –kérdezte.
-Figyelj! Itt nem arról van szó, hogy nem akarsz elveszíteni. Az van, hogy féltékeny vagy. Azt hiszed, hogy Rap Monster jobb, mint te és el tud engem csábítani tőled. –mondtam.
-De.... –kezdte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése