2013. november 30., szombat

~13.fejezet~

~Suga szemszög~
Jungie nagyon rendes csaj. Egy kicsit túl kedves. De nálam ez sose baj. Ez életem legcsodálatosabb 1. napja. Reggel nem gondoltam volna, hogy ilyen lesz a napom. Boldog vagyok a suli miatt. Ma este a srácokkal próbálunk. Tuti mesélek nekik Jungieról. Milyen rendes, milyen kedves és milyen szép. Vajon akkor is ilyen lenne ha együtt lennénk? De jó lenne vele elmenni arra a nagyon emlegetett bálra.... Mi van veled Suga? Ábrándozol? Te normális vagy? Ő csak egy csaj. Ugyan olyan, mint a többi csaj. Vagy még sem.... Ő olyan más. Olyan nyílt mégis olyan zárkózott. Olyan hülyének tetteti magát de nem az. Nagyon is okos. Én olyan hülye vagyok. Minden órán a szemem sarkából nézem. Csodálkozom, hogy még nem néztek hülyének ezért. Kicsengetett. Basszus.... Végig ábrándoztam az egész órát. Szerelmes vagyok Jungieba? Nem.... Az nem lehet. Énekes vagyok és az akarok lenni egy jó ideig. Egyszer csak mindenki kiment a teremből. Már haza felé készültem de Dong Hoon bejött. Csak ketten voltunk bent. Odajött hozzám.
-Na ide figyelj! Jobban tennéd ha leszállnál Jungieról. Ő az én csajom. Velem fog eljönni a bálba. Te még álmodni se álmodj róla. Csak nézz magadra. Csak egy kis rikácsoló akárki vagy. –mondta Dong Hoon majd felemelte a kezét. Ez megakar ütni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése