2013. november 30., szombat

~14.fejezet~

-Én pedig pont a szerinted „rikácsoló” akárkiket szeretem. Te nézz már magadra Dong Hoon. Nem bírod felfogni, hogy kettőnkkel soha nem lesz semmi? –mondtam.
-Akkor válasz. Ez a rikácsoló akárki vagy én? –kérdezte Dong Hoon.
-Miért állítasz választás elé? –kérdeztem vissza.
-Ő vagy én? –kérdezte Dong Hoon.
-Dong Hoon.... Te nagy képű vagy ennek fejébe még egoista is. Nem is kis mértékben. Ha tényleg azt szeretnéd, hogy összejöjjek veled akkor már régen megváltoztál volna. Inkább hívd el a bálba Junaht. Ő szívesen elmenne veled. –mondtam. –Én egyébként sem akartam elmenni.
-De kérlek Jungie. Megváltozok ígérem. –mondta.
-Dong Hoon. Az előbb mondtad, hogy válasszak igaz? –kérdeztem.
-Igen. –mondta.
-Sajnálom. –mondtam majd odamentem hozzá és átöleltem. –De ha kettőtök közül kellene választanom akkor inkább.... Sugat választanám.
-Ezt még nagyon megfogod bánni. –mondta Dong Hoon miközben Sugara nézett. –Remélem épségben haza érsz Jungie.
-Jungie.... haza kísérlek. –mondta Suga.
-Nem kell. –mondtam. –Majd felhívlak ha haza értem.
-Jól van. De vigyázz magadra! –mondta majd váratlanul magához ölelt.
-Jó. Te is. –mondtam majd felvettem az egyen zakómat és elindultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése