2013. november 30., szombat

~16.fejezet~

Hazafelé a hosszabb úton mentem. Egyszer csak úgy 6 srác tűnt fel előttem. Én csak tök nyugisan elmentem mellettük. Erre fel ők elkezdtek nekem beszólogatni majd utánam jöttek. Körbe fogtak alig tudtam menni valamerre.
-Hé cica van gazdád? –kérdezte az egyik.
-Remélem nincs mert simán elfogadnálak. –mondta a másik.
-Héé skacok lehet menni. Ő az enyém. –mondta a legmagasabb srác.
-Szivi ki tetszik jobban ő vagy én? –kérdezte az alacsony.
-Kérlek hagyatok. Csak szeretnék haza menni. –mondtam.
-Haza kísérünk. –mondták egyszerre.
-Nem kell. Haza találok egyedül is. –mondtam.
-Srácok tipli van. –szólalt meg egy ismerős hang.
-Suga.... –mondtam. Odajött hozzám majd magához ölelt.
-Ki vagy te? –kérdezte az egyik.
-A pasija vagyok. Szóval lehet menni. Minek kifogni az ártatlan csajokat.... –sóhajtott Suga.
-Egyébként nagyon szép barátnőd van. –mondták.
-Tudom. Azért is szeretem. –mondta Suga mosolyogva. –Jól vagy kicsim? Minden rendben van? Csináltak veled valamit?
-Jól vagyok. Nem csináltak semmit. De menjünk haza. Már otthon akarok lenni. –mondtam majd a mellkasába temettem az arcomat.
-Jól van. Nincsen semmi baj. Nem kellett volna hagynom, hogy egyedül menjél haza. Gyere menjünk. –mondta majd elindultunk. Suga rám adta a kabátját és még mindig magához ölelt. Olyan jó érzés volt ilyen közel lenni hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése