2013. november 30., szombat

~17.fejezet~

Amikor haza értünk senki sem volt otthon. Felmentünk a szobámba majd egyből elmentem zuhanyozni. Suga megvárt addig körbenézett a szobámba. Amikor kész lettem bementem a szobámba és azt vettem észre, hogy Suga elaludt. Nem akartam felkelteni így betakartam majd bebújtam mellé az ágyamba és én is elaludtam. Reggel arra keltünk fel, hogy a mostoha anyám elkezd rikácsolni mikor meglátta Sugat mellettem az ágyba.
-Az a srác, hogy került ide? Hol voltál este? Miért hoztad fel ezt a srácot a szobádba? –kérdezte. Apa felrohant a szobámba.
-Kislányom ki ez a srác? –kérdezte apa.
-Apa nem történt semmi. Van rajtunk ruha. Nem csináltunk semmit csak aludtunk. Nem értem miért kell ennyire eltúlozni ennyit. –mondtam majd kikeltem az ágyból. Aztán jött a húgom.
-Jungie.... Ez ő? –kérdezte izgatottan.
-Igen Suga a BTSből. Itt van támadd le. De azért csak finoman. –kacsintottam. Aztán bementem a fürdőbe. Apa utánam jött és elkezdett faggatni. De én elmondtam neki mindent ami történt. Ő megértette majd kiment én pedig elkezdtem készülődni. Amikor már a hajamat fogtam össze rájöttem, hogy ma nincsen suli. Kimentem majd visszaestem az ágyba.
-Nem készülődsz? –kérdezte Suga.
-Nincsen ma suli. –mondtam. Felálltam majd elkezdtem vetkőzni.
-Öm.... Jungie. Én is itt vagyok. –mondta.
-Nem vagyok szégyellős. De akkor bemegyek a fürdőbe. –mondtam.
-Ja jó. Csak azt hittem, hogy szégyellős vagy. –mondta.
-Nem, nem vagyok az. –mondtam majd levettem a szoknyát aztán a felsőt. Visszaöltöztem pizsamába. A melltartó rajtam maradt de azt nem veszem le.
-Tényleg szép volt az anyukád. –mondta Suga.
-Ja a képet nézed. Igen. Szerintem is szép volt. –mondtam majd mellé álltam. Az államat a vállára tettem.
-Most pedig te vagy ilyen szép. –mondta mosolyogva.
-Ohh azért ennyire nem. –mondtam.
-Szerintem meg de. Tény, hogy anyukád is nagyon szép volt de te szebb vagy. –mosolygott. –Ne okozz apukádnak csalódást. Csak te maradtál neki.
-Nem fogok emiatt ne aggódj. –mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése