2013. november 30., szombat

~26.fejezet~

Így hát Suga haza kísért. Útközben vettünk apának ajándékot. Megvettem neki azt az arany karórát amit még régebben néztem ki. Szerencsémre még mindig ott volt a kirakatban mintha csak engem várt volna. Aztán hazaértünk. Hajnali 1 órára értünk haza. Felvonszoltam magam az emeletre aztán be a szobámba. Amint beértem a szobámba egyből lefeküdtem az ágyra. Suga is feljött. Előtte bezárta a bejárati ajtót majd feljött ő is. Becsukta a szobám ajtaját majd lefeküdt mellém az ágyra. Aztán hirtelen feltámaszkodott. Rám nézett majd elmosolyodott.
-Mit akarsz? –kérdeztem.
-Segítek levetkőzni. –mosolygott. Levette a cipőmet majd felhúzott. Felálltam majd levettem Suga felsőjét. Nemes egyszerűséggel levette rólam a ruhámat. Elkezdte csókolgatni ajkaimat majd tovább a nyakamra. Itt egy kicsit megszívta majd puszikkal halmozta el.
-Ahh.... Suga.... –mondtam.
-Igen? –kérdezte.
-Aludnunk kell. –mondtam.
-Miért is? –kérdezte.
-Holnap próbára kell menned. –mondtam.
-Délutánra kell mennem. –mondta.
-Komolyan? –kérdeztem.
-Aha. –mosolygott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése