2013. november 30., szombat

~15.fejezet~

~Suga szemszög~
Elindultam az ügynökséghez. Rap Monster már többször is hívott, hogy hol vagyok már mert ők már a táncteremben vannak. Próbáltam sietni de mindig Jungie járt a fejembe és többször visszafordultam, hogy utána menjek. Ha nem érek oda időben a táncterembe akkor Rap Monster nagyon le fog szidni. De Dong Hoon mire fel mondta, hogy „Remélem épségben hazaérsz Jungie.”? Nem kellett volna hagynom, hogy egyedül menjen haza. Úgy negyed óra késéssel odaértem az ügynökséghez. Felrohantam a tánctermekhez. Bementem az egyikbe de a GLAM próbált. Amikor beléptem a csajok olyan furán néztek rám. Nem úgy, mint „ez mit keres itt” nézéssel, hanem olyan zavarba ejtően. Egy kicsit zavarba is jöttem. Gyorsan kimentem a táncteremből és rohantam a másik lehetséges helyiséghez. A srácok ott voltak. Gyorsan ledobtam a cuccomat majd odamentem hozzájuk.
-Bocsesz a késésért csak hirtelen nem tudtam merre kell jönni. –hazudtam.
-Suga az igazat. –szólalt meg Jin. A többiek elkezdtek mosolyogni majd körém ültek. Mintha azt várnák, hogy mondjak valamit.
-Próbálhatunk! Itt vagyok. –mondtam.
-Ne keress kibújót. Miért késtél? –kacsintott Jimin.
-Nem tudtam merre kell jönni. –hazudtam.
-Csaj van a dologban. –állt fel J-Hope majd átkarolta a vállamat. –Milyen csaj? Szép? Énekes?
-Szép csaj. Fúúú.... nagyon is szép. Nem énekes hanem az egyik osztálytársam. Tök jó fej. –mondtam el az igazat.
-Áááh.... Tudtam. Mesélj! Pénzes? Vagy nem? –faggatott Jin.
-Pénzes ha jól tudom. –mondtam.
-Az ilyen csajok csak kihasználnának téged. –mondta Rap Monster. –Könnyen befolyásolható vagy Suga.
-De ő biztosan nem használna ki. –mondtam.
-Hogy hívják? –kérdezte JungKook és V egyszerre.
-Jung Chae Rin de neve változtatott és Lee Chae Rin. –mondtam.
-Fiúk! Kiről van szó? –kérdezte Hyung.
-Csak Suga mesél az egyik csaj osztálytársáról. –mondta Rap Monster.
-Ohh igen? Remélem meg vagy elégedve az egyetemmel. –mondta Hyung.
-Igen. Nagyon jó suli. Már most szeretem. –mosolyogtam. Aztán elkezdtünk próbálni. Végül elindultunk haza. Én egy kicsit más felé vettem az irányt. A távolban megpillantottam úgy 6 srácot, hogy egy csajt megállítanak és alig engedik el. Egy kicsit közelebb mentem majd láttam, hogy az a csaj Jungie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése