2013. november 30., szombat

~27.fejezet~

-Nos.... akkor gyere csak. –mosolyogtam majd magamhoz húztam. Elkezdtem hevesen csókolgatni.
-Kis rakoncátlan. –dünnyögte.
-Mielőtt még nagyon felizgatnánk egymást van óvszered? –kérdeztem.
-Ohh basszus.... nincs.... –mondta.
-Akkor sajnálom de ez most elmarad. –mondtam. –Menjél zuhanyozni. Aztán gyere aludni.
-Kérhetek egy törölközőt? –kérdezte.
-A fürdőbe van. Bent van egy nagy szekrény ha azt kinyitod akkor úgy pont szem magasságra vannak a törölközők. –mondtam miközben megágyaltam. Suga elment zuhanyozni. Én pedig bebújtam az ágyba. Amíg Suga be nem bújt mellém addig nem is tudtam elaludni. Amikor kész lett jött is az ágyamba. Hozzá bújtam majd a fejemet a mellkasára tettem és hamar el is aludtam. Másnap reggel arra keltem, hogy csengetnek. De valaki már ki is nyitotta az ajtót. Kikeltem az ágyból és láttam, hogy Suga nincsen mellettem. Azt hittem ezt az egészet csak álmodtam de nem. Suga telefonja ott volt az éjjeli szerkényen a ruhái pedig szétdobálva a földön ahogy este hagytuk. Felvettem a köntösömet majd lementem, hogy megnézzem ki is csengetett. Az ajtóba láttam Sugat, Tiffanyt a húgomat és Chang-Mint a bátyámat.
-Jungie.... Ők kicsodák? –kérdezte értetlenül Suga.
-Suga.... Ő Tiffany a féltestvérem aki tudod a Kpop fan. Ő pedig Chang-Min a mostoha bátyám.... De miért vagytok? Bőrönddel? –kérdeztem.
-1 hete anya elküldött minket otthonról. Csak mert elmondtuk neki, hogy nagyon bunkó veled. –mondta Tiffany.
-És eddig hol voltatok? –kérdeztem.
-Nem akartunk a történtek után még titeket zavarni. Volt egy kis pénzünk így megszálltunk egy szállodába. De onnan már kitettek minket. –mondta Chang-Min.
-Basszus.... Az a nő hülye. Már bocsi, hogy ezt mondtam de akkor is. –mondtam.
-Igazad van Jungie. Nagyon hülye. –mondta Tiffany.
-Figyeljetek! Gyertek be, pakoljatok le nyugodtan ha aludni akartok akkor menjetek fel a régi szobátokba. Én pedig majd apával megbeszélem. –mondtam.
-Apukád elment. –mondta Suga.
-Hova? –kérdeztem.
-Nem tudom. Azt nem mondta, hogy hova megy. –mondta Suga.
-Jól van. Köszi Suga, hogy szóltál. –mondtam majd megcsókoltam.
Chang-Min és Tiffany lepakoltak majd felmentek a szobájukba. Suga leült a nappaliba. Odamentem hozzá majd az ölébe ültem. Átkaroltam a nyakát majd megcsókoltam.
-Szeretlek! –mondtam.
-Szeretlek! –mondta mosolyogva.
-Kérsz reggelit? –kérdeztem.
-Úgy érted ebédet? –vigyorgott. Ránéztem az órára és már fél 1 volt.
-Igen úgy értem. –mosolyogtam.
-Akkor igen kérek. Segítsek? –kérdezte.
-Nekem mindegy. –mondtam. Bementünk a konyhába és elkezdtünk valami ebédet összehozni. Sikeresen gombás spagettit csináltunk. Megkajáltunk majd felmentünk a szobámba. Suga lefeküdt az ágyra. Én becsuktam az ajtót aztán odamentem hozzá és rámásztam. Elkezdtem csókolgatni kulcscsontját amit elégedett sóhajtozásokkal nyugtázott.

2 megjegyzés: