2013. november 30., szombat

~25.fejezet~

-Kösz. –mosolygott Suga.
-De én most megyek is. Nem akarok zavarni. Meg amúgy is venni akarok apukámnak valami ajándékot. –mondtam miközben felálltam.
-Miért mi lesz neki? –kérdezte Suga miközben ő is felállt és odalépett mellém.
-Ej Suga.... nem tudod mi lesz holnap az apósodnak? –vigyorgott V.
-Egyébként születésnapja lesz. Megakarom lepni valami kis aprósággal. –mondtam.
-Mit veszel neki? –kérdezte Rap Monster.
-Hát én egy arany órára gondoltam meg egy régi családi képet amin még anya is rajta van. –mondtam.
-Ez nagyon rendes Jungie. –mondta Suga.
-Először csak a képre gondoltam. Mert ugyebár 1 hét múlva lesz anyának az évfordulója és tudom, hogy mekkora ajándék ez apának. –mondtam.
-Miért mi lett az anyukáddal? –kérdezte J-Hope.
-Meghalt még 2 éves koromban. –mondtam. –Apa újra megházasodott egy hárpiával. De már beadták a válópert.
-Miért? –kérdezték egyszerre.
-Azért mert a mostoha anyja sosem hagyta békén Jungiet. –válaszolt Suga.
-Köszönöm. –bújtam oda hozzá.
-Itthon alszol? –kérdezte Rap Monster.
-Nem tudom. Attól függ Jungie mennyire tart magánál. –mosolygott Suga majd rám nézett.
-Nem foglak visszaengedni. Túl késő lenne már. –mosolyogtam. Suga odahajolt hozzám majd lassan és szenvedélyesen megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése