2013. november 30., szombat

~24.fejezet~

-De Jungie te most úgy vagy itt, mint Suga haverja vagy, mint barátnője? –kérdezte J-Hope.
-Ezt nem tudom. Inkább Sugat kérdezzétek mert ő hozott ide. –mosolyogtam.
-Suga? –néztek rá a srácok plusz én.
-Hát én szeretném ha a barátnőm lennél. Mert ugyebár mondtad, hogy szeretsz meg én is szeretlek és így erre gondoltam. Csak az igazgató.... –mondta.
-Mi van vele? –kérdeztem.
-Nem hiszem, hogy megengedné. –fejezte be Rap Monster.
-Majd holnap megyek veletek a próbátokra és majd megnézem ki az igazgató. –mondtam.
-Mármint, hogy ismered-e? –kérdezte JungKook.
-Aha. –mondtam.
-Vannak olyan gazdagabb ismerőseid? –kérdezte Jin.
-Igen vannak pénzes ismerőseim. Inkább apa miatt. Mivel az apám színész meg elég pénzes családból származik ő is és a öcse is. Így hát én is annak számítok. –mondtam.
-Áááá..... Már jó csajt fogtál ki Suga. –vigyorgott Jimin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése