2013. november 30., szombat

~19.fejezet~

Miután mindenki elment a házból Suga és közöttem nagy csend lett. Egyikőnk sem szólalt meg. Aztán Suga felállt és az ajtó felé vette az irányt. Én is felálltam majd utána mentem megfogtam a kezét majd magam felé fordítottam.
-Figyelj Suga! Nagyon sajnálom nem akartalak meg.... –mondtam majd Suga megcsókolt. Ez sokkal szenvedélyesebb volt, mint az előző. Csókunk közben Suga átdugta nyelvét ajkaim között.
-Jungie.... Én.... úgy érzem, hogy szeretlek. Tudom még csak tegnap ismertelek meg de olyan aranyos voltál meg ilyesmi ami úgy megfogott engem. –mondta.
-Suga.... –mosolyogtam. –Én is ugyan ezt érzem.
-Komolyan? –kérdezte mosolyogva.
-Igen. –bólogattam. Suga szorosan magához ölelt majd adott egy puszit ajkamra. –Egyébként kérsz valami reggelit?
-Ha nem gond, hogy itt reggelizek akkor igen kérek. –mosolygott. Lementünk a konyhába majd csináltam magunknak egy-egy pohár teát és szendvicset. Aztán Suganak el kellett mennie próbára. Ezek után 1 óra hosszáig egyedül voltam. Végül haza jöttek a tesóim és az anyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése