2013. november 30., szombat

~23.fejezet~

A ruhám és a cipőm + a kiegészítőim!
Becsuktam az ajtót majd Suga elé álltam. Megráztam a fejemet majd megfogtam a kezét és felrohantam vele a szobámba. Becsuktam az ajtót majd odasiettem hozzá.
-Suga.... –mosolyogtam majd a nyakába ugrottam. A lábammal átfogtam a derekát és így kapaszkodtam. Elkezdtem hevesen csókolni ajkait. –Szeretlek!
-Jungie.... Ezt a szót vártam tőled már egy jó ideje. –mondta majd megcsókolt.
-Várj! Felveszek valami ruhát aztán mindegy hova viszel csak te legyél ott. –mosolyogtam.
-Akkor már tudom is, hogy hova viszlek. –vigyorgott.
-Felőlem. –mosolyogtam. Felvettem egy fekete ruhát egy fekete-arany platformos cipővel. Aztán egy aranykarkötőt végül el is indultunk.
-Egyébként nagyon csinos vagy. –szólalt meg. –Olyan elegáns ez a ruha és csodálkozom, hogy nem fázol.
-Köszönöm. Hát figyelj Suga nekem csak ilyen ruháim vannak. Ne felejtsd el, hogy apuci kedvence vagyok. –mosolyogtam. Suga elvezetett valahova. Fogalmam sincs, hogy hova vitt. Egy bérházhoz értünk majd felmentünk és csak úgy simán bementünk. Aztán a végén kiderült, hogy Suga a BTS házába hozott. Mindenki bemutatkozott és mindegyik srácon meglepődtem. Mindenkibe volt egy olyan kis rész ami nekem nagyon tetszett. (Ez alatt nem kell semmi rosszra gondolni.) Az nap este nem aludtam valami sokat. Egész este a srácokkal beszélgettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése